Empat sekeluarga lemas, seorang masih hilang di Pantai Tok Bali

PASIR PUTEH, 30 Jamadilawal 1439H, Jumaat – Empat sekeluarga mati lemas manakala seorang lagi masih hilang dalam kejadian yang berlaku ketika mereka sedang mandi-manda di Pantai Tok Bali di sini jam 10.50 pagi tadi.

Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Pasir Puteh, Penolong Penguasa Bomba Azhar Elmi Mustofar berkata, keempat-empat mangsa yang lemas dikenal pasti sebagai Yazul Bahari Yakob, 46, dan anaknya Yasmin Nor Aliza, 10, dari Serdang, Selangor; adik Yazul Bahari, Yusnina Yakob, 38, dari Tanah Merah dan anak saudara mereka, Zufika Suhaimi, 10, dari Semenyih, Selangor.

“Mayat semua mangsa ditemukan pada jam 11.15 pagi dan kami sedang menjalankan operasi mengesan Khaizuran Waliyuddin Suhaimi, 5, iaitu adik Zufika yang masih belum ditemui,” katanya kepada pemberita menerusi aplikasi WhatsApp di sini, hari ini.

Beliau berkata, mayat tiga mangsa dijumpai anggota bomba dan seorang lagi dijumpai oleh orang awam tidak jauh dari tempat kejadian.

Mayat mangsa dihantar ke Hospital Tengku Anis di sini untuk bedah siasat. – Bernama

The post Empat sekeluarga lemas, seorang masih hilang di Pantai Tok Bali appeared first on Portal Islam dan Melayu | ISMAWeb.

Sumber

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Dr Mat Rofa bodoh? Pensyarah dan pelajar universiti tempatan juga bodoh?

ASEAN tolak cadangan halalkan beberapa jenis dadah

Forum Maal Hijrah 1443H: Cabaran Menghadapi Norma Baharu: Masalah Kesihatan Mental, Peranan Agama Sebagai Penyelesaian